• pasang iklan

LOSYEN FELINNA

Thursday, March 7, 2013
Katogeri: Produk Untuk Dijual
Negeri Sembilan
First time dengar pasal fellina ni dari kawan aku. Dia citer pasal kakak dia turun 7kg dalam masa dua minggu!terkejut giler aku masa tu. yela camne tak terkejut, susah kot nak turun berat dengan mendadak camtu tanpa bersenam kan? tapi inilah hakikat dan kenyataan.

Disebabkan aku terlalu berminat dengan produk fellina ni, aku terasa nak jual sendiri produk ni untuk kita kebaikkan bersama. Alhamdullilah aku dapat harga yang memang murah dari harga-harga yang dijual di internet dan semestinya original=)

Dah ramai yang mencuba produk ni, produk yang bagus untuk turunkan berat badan dengan masa yang singkat! losyen ni wangi, tak panas macam losyen kurus yang lain, tak melekit dan banyak lagi kelebihan produk felinna ni.




Pengasas produk ni sendiri telah mencubanya, dan sememangnya berkesan! Dari badan yang gemuk dan montel bertukar menjadi badan yang slim dan diidam ramai.

PENGASANYA SE
Harga RM:55
Pengirim Iklan: WAN NABILA, No Tel: 0145224180

Semua Iklan